به سایت ما خوش آمدید . امیدوارم لحظات خوشی را درسایت ما سپری نمایید .

خوش آمدید

این توضیحات و عنوان از ویرایش قالب ، قابل تغییر است.

مکان تبلیغات شما

امکانات وب

پر مخاطب ها

    عضویت

    نام کاربري :
    رمز عبور :

    هر هدفی که انتخاب کنیم، متناسب با آن، مسائل، مشکلات و موانعی وجود دارند که اجازه دستیابی به آن هدف را به ما نمی‌دهند، طبیعی است که اگر آنها را از سر راهِ رسیدن به موفقیت و هدف برداریم، دستیابی به هدف بسیار ساده‌تر خواهد شد، بنابراین یکی از مهمترین مهارت‌هایی که لازم است یاد بگیریم روش صحیح حل مسئله است.

     

    راه‌ها و روش‌های متفاوتی برای برخورد با مسئله و رفع آن وجود دارد که در ادامه به یکی از ساده‌ترین و قدرتمندترین روش‌های حل مسئله می‌پردازیم، که با استفاده از آن می‌توانید مسائل، موانع و مشکلات موجود سر راه موفقیت و هدف خود را بردارید.

     

    هر کدام از ما نیازها و خواسته‌هایی داریم که می‌خواهیم به آنها برسیم و یا برطرفشان کنیم، چیزی که باعث شده رسیدن به آنها سخت شود، وجود همین موانع و مشکلات است، آنها از قبل وجود داشتند یا متناسب با شرایط و رفتارهای ما به وجود می‌آیند، بنابراین وجود مشکلات و موانع امری طبیعی و اجتناب‌ناپذیر است پس نمی‌توان انتظار داشت که آنها وجود نداشته باشند، چنین انتظاری مانند این است که بخواهیم درون یک استخر پر از آب بپریم و انتظار داشته باشیم خیس نشویم، بنابراین به جای گله و شکایت از وجود آنها بهتر است به حل آنها بپردازیم.

    ذهن زیبا
    پنجشنبه 12 اسفند 1395 - 23:22
    بازدید : 118
    برچسب‌ها : موفقیت, هدف, حل مسئله,
    برای رسیدن به هدف ، راه‌های زیادی وجود دارد، اما بدون شک یکی از قدرتمندترین آنها استفاده از قانون پنج است، قانونی ساده اما بسیار قدرتمند که در نهایت به اثر مرکب ختم می‌شود.
     
    مهم نیست چه چیزی یاد می‌گیرید یا از چه استراتژی و تاکتیکی استفاده می‌کنید، موفقیت در نتیجه‌ی اثر مرکب به دست می‌آید. «دارن هاردی»
     
    جک کنفیلد یکی از افرادی است که در فیلم راز صحبت کرد و موفقیت اش را مدیون استفاده از قانون جذب عنوان کرد، شاید با توجه به صحبت‌هایش اینطور به نظر برسد که او برای رسیدن به هدف خود تلاش زیادی نکرده و فقط با چسباندن یک چِک به سقف اتاقش و تصویرسازی، توانست ۱۰۰ هزار دلار و سپس ۱ میلیون دلار به دست بیاورد، اما وی موفقیت خود را در کتابش با عنوان “مبانی موفقیت” طور دیگری عنوان می‌کند.
    ذهن زیبا
    دوشنبه 9 اسفند 1395 - 18:43
    بازدید : 149

    آمار سایت

    آنلاین :
    بازدید امروز :
    بازدید دیروز :
    بازدید هفته گذشته :
    بازدید ماه گذشته :
    بازدید سال گذشته :
    کل بازدید :
    تعداد کل مطالب : 40
    تعداد کل نظرات : 15

    خبرنامه